Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Πετάξτε Μαζί Μου Πάνω Από Την Ελλάδα

Καλημέρα! Σήμερα είναι η Κυριακή και εύχομαι να έχετε όλοι τόσο ευχάριστη διάθεση, όσο κι εγώ!

Ξύπνησα και το πρώτο πράγμα που έκανα αφού έφτιαξα πολύ γρήγορα τον καφέ μου, ήταν να ανοίξω τα παράθυρα του σπιτιού και να συνδεθώ στο ίντερνετ, ώστε να περιπλανηθώ στον κόσμο της μουσικής και των εικόνων.

Βρήκα πολλά και ενδιαφέροντα σημεία όπου στάθηκα για λίγο, αλλά τελικά πήρα μια πολύ όμορφη απόφαση. Να σας ταξιδέψω αεροπορικώς επάνω από την Ελλάδα μας. Να σας δείξω την ομορφιά της χώρας μας μέσα σε λίγα λεπτά, κάνοντας μαζί σας ένα ξεχωριστό ταξίδι που θα σας μαγέψει.

Για το ταξίδι μας αυτό δεν χρειάζονται φθηνά αεροπορικά εισητήρια. Δεν χρειάζονται καν εισητήρια. Απλά χαλαρώστε και απολαύστε μαζί μου το πέταγμα πάνω από τις μαγικές περιοχές και τα αξιοθέατα της Ελλάδας μας. 

Ίσως να παρασυρθήτε και να ξεχαστείτε με τη μουσική του Ξαρχάκου, του Παπαθανασίου, του Μαρκόπουλου, της Ρεμπούτσικα ή του Καλαιτζίδη. Δεν πειράζει. Στο ταξίδι μας μπορείτε να αφήσετε το μυαλό σας να χαράξει τη δική του διαδρομή. Ειλικρινά έχω κάνει την 15λεπτη αυτή διαδρομή τρεις φορές και συνεχώς σκέφτομαι διαφορετικά πράγματα και καταστάσεις. Ειδικά η μουσική μου προκαλεί μια μελαγχολία, που σε καμία περίπτωση δεν με στεναχωρεί.

Μην σας κρατάω άλλο όμως. Ελάτε να ταξιδέψουμε μαζί με το καταπληκτικό αυτό βίντεο που βρήκα στην αναζήτηση μου και θέλησα να μοιραστώ μαζί σας!


Ελπίζω να σας άρεσε η εναέρια περιπλάνηση μας! Γιατί δεν αφιερώνετε λίγα λεπτά να μου γράψετε στα σχόλια, πιο σημείο σας άρεσε περισσότερο; Αν αναφέρετε ακριβώς το χρονικό σημείο (λεπτό και δευτερόλεπτο) τότε θα μπορέσουμε όλοι όσοι είδαμε το βίντεο να καταλάβουμε πού ακριβώς σας άρεσε περισσότερο η διαδρομή μας.

Αν σας άρεσε το συγκεκριμένο βίντεο, πείτε το μου. Θα φροντίσω στο μέλλον να κάνω παρόμοιες αναρτήσεις, γιατί πάνω από όλα θέλω να μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας και να έχω πάντα κάτι αξιόλογο να παρουσιάζω. 

Σε αυτό θα με βοηθήσετε εσείς. Περιμένω τα σχόλια σας και θα ήθελα πολύ να κάνουμε διάλογο. Είμαι όλη μέρα πάνω στον υπολογιστή μου... Δεν θα βαρεθούμε με τίποτα!

Καλημέρα και καλό πέταγμα!

Αν σας άρεσε το άρθρο μου κάντε κλικ στο "g+1" ακριβώς από κάτω!

5 σχόλια:

  1. Kαλημέρα!

    Θα κάνω εγώ την αρχή, γιατι θέλω να προλάβω.
    Μου αρέσει πάαααρα πολύ εκείνο το σημείο στο 8:00 και λίγα δευτερόλεπτα πιο μετά, που ενώ ακούγαμε εκείνη τη μελωδία από το πιάνο... Αλλάζει σε μπουζούκι και μας δείχνει τη βαρκούλα που σκίζει τα νερά!

    Καταπληκτική ανάρτηση. Ευχαριστούμε. Και βέβαια να δημοσιεύσεις και άλλες παρόμοιες!

    Καλημέρα και πάλι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου, ευχαριστώ και από εδώ για την επίσκεψη, για το σχόλιο, αλλά και για τα καλά σου λόγια!

    Το έχω δει 5 φορές ως τώρα. Είναι πραγματικά πολύ όμορφη η αλλαγή εκεί που περιγράφεις!

    Καλήμέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πρωτοδιαλέξει κανείς για να επισημάνει στο βίντεο που μοιράστηκες μαζί μας...

    Μας άγγιξε πολύ το άρθρο σου. Μας μύρισε Ελλάδα! Καταπληκτική δουλειά. Συνέχισε έτσι.

    Καλή μέρα και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Μάριε!

    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το άρθρο μου. Να με παρακολουθείς ε; Χε χε χε!

    Καλησπέρα από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Μάριε!

    Χαίρομαι που σου άρεσε το άρθρο μου. Να με παρακολουθείς... Χεχεχε!

    Καλησπέρα από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή